آیا آژانس های مسافرتی هنوز هم مفید هستند ؟

تا قبل ظهور اینترنت، وقتی که مردم میخواستند برای تعطیلات برنامه ریزی کنند، بیشتر از آژانس های مسافرتی استفاده میکردند.آزانس های مسافرتی همیشه یک واسطه بودند و یک ارزش اقتصادی قدرتمند برای هر دو طرف فراهم میکردند . پکیج هایی به ما پیشنهاد میدهند که خودمون نمیتونیم به منابعش دسترسی پیدا کنیم . ولی با محبوب تر شدن سایت های رزرو آنلاین ، آژانس های مسافرتی کم اهمیت تر شدند . حضور این سایت ها باعث میشه آژانس های مسافرتی نقش خودشون به عنوان واسط از دست بدند وکسایی که قصد سفر دارند با رزرو آنلاین هواپیماها و هتل ها برای خودشون برنامه ریزی کنند. دیگه الان وب سایت و وبلاگ های زیادی وجود داره که به ما پیشنهاد میده به چه جاهایی سفر کنیم ؟ چجوری سفر کنیم و چه کارهایی انجام بدیم .

وب سایت ها زمان لازم برای برنامه ریزی سفر از ساعت ها یا روزها تا چند دقیقه کاهش میدهند . با یک کلیک میتونید پرواز و هتل خودتون رزرو کنید .با این حال هنوز هم آژانس های مسافرتی وجود دارند ولی تعدادشون به شدت کاهش پیدا کرده .با این وجود افراد زیادی از آژانس ها استفاده میکنند . دلیل این استفاده این هست که هنوز آژانس های مسافرتی برای نوعی از سفر ها (سفرهای لوکس ، شرکتی و گروهی ) دارای تخصص ، تجارب و روابط تجاری خاص خود هستند که باعث صرفه جویی در هزینه ، وقت و افزایش کیفیت سفر میشود .اگه شما قصد یک سفر گران قیمت،پیچیده، برنامه ریزی ماه عسل و یا سفر با یک گروه بزرگ دارید آژانس های مسافرتی مفید هستند . همچنین برای افرادی که نمیخواهند یک سفر اداره کنند مناسب هستند . آزانس های مسافرتی برای افرادی که قصد ندارند زمان زیادی صرف برنامه ریزی سفر کنند و یا مسافرانی با تجربه ای نیستند مناسبند .

من از آژانس های مسافرتی استفاده میکنم ؟ نه ، من هنوزم خودم برای سفرم برنامه ریزی میکنم تا بدونم چه جاهایی میخوام برم و از هر جایی که خوشم اومد وقت بیشتری بگذرونم .

اگر نمیخواهید پول زیادی صرف اقامت و حمل نقل کنید بهتر است خودتان برنامه ریزی کنید.

بنابراین آیا آژانس های مسافرتی هنوزم مفید هستند ؟

بله ، اما برای برخی از افراد . اگر قصد سفر به صورت گروهی ، ماه عسل ، یک سفر پیچیده و یا یک سفر گران قیمت دارید آژانس مسافرتی ایده وحشتناکی نیست .


منبع : استاپسی